McDavid polvituet kompressio

Tuoreimmat

Pääkirjoitus: EU-tiedotus somettuu

Eilen - Tiedotus - Paavo Vasala

 
 

Sosiaalinen media on muuttanut myös EU:n tiedotustoimintaa. Verkkoviestintä otetaan vakavasti ja sosiaalisen median kautta tapahtuvaan viestintään osallistutaan. EU-tiedotus somettuu.

Verkkoon ja televisioon yhtä paljon mainosrahaa

to 29.01.2015 - Toimitus - Markkinointi & Mainonta

Verkkomainonnan panostukset kasvoivat Suomessa yli kymmenen prosenttia. Verkkoon ja televisioon panostetaan nyt yhtä paljon mainosrahaa.

Widespcase sai mainoskakkulapion

to 29.01.2015 - Toimitus - Markkinointi & Mainonta

Mobiilimainosyhtiö Widespace palkittiin vuoden 2014 mainoskakkulapiolla torstaina 29.1.2015 TNS Gallupin järjestämässä Mainosvuosi 2014 -tilaisuudessa. Kyseessä on ensimmäinen kerta, kun palkinto myönnetään digitaalisen mainonnan yritykselle.

Tabletilta lukeminen kaksinkertaistunut vuodessa

ke 28.01.2015 - Toimitus - Media

Sanomalehtien lukeminen sähköisillä välineillä on edelleen lisääntynyt. Tabletilta lukeminen on yli kaksinkertaistunut viimeisen vuoden aikana. Nyt jo joka kolmas suomalainen (33 %) lukee sanomalehtiä tabletilla, väittää Sanomalehtien liiton tutkimus.

Nimitysuutinen: Valtioneuvoston kanslian EU-asioiden viestintäpäälliköksi Anne Sjöholm

ke 28.01.2015 - Toimitus - Tiedotus

Yhteiskuntatieteiden maisteri Anne Sjöholm, 48 on nimitetty valtioneuvoston kanslian EU-asioiden viestintäpäälliköksi 1. helmikuuta 2015 alkaen. Tehtävä on määräaikainen. Sjöholm toimii viransijaisena 31.10.2019 saakka.

Ammattiliittojen härski mainos sai siunauksen

ke 28.01.2015 - Toimitus - Markkinointi & Mainonta

Mainonnan eettinen neuvosto on antanut vapauttavan lausunnon Akavan, SAK:n ja STTK:n Mikä fiilis?! -kampanjasta, jossa miehen reiden päällä oli teksti ”17 senttiä”. Kampanjallaan järjestöt halusivat nostaa esiin miehen ja naisen välisen palkkaeron, jossa ”naisen euro on edelleen 83 senttiä”.

Iltalehti innostui reseptisaitista

ke 28.01.2015 - Toimitus - Internet

Alma Mediaan kuuluva IL-Media on tuonut markkinoille uuden ruokapalvelun, Pippuri.fi:n, joka tarjoaa ruoanlaitosta innostuneille inspiraatiota, ajankohtaisia ilmiöitä, puheenaiheita, reseptejä, vinkkejä, testejä ja videoita. Pippuri.fi:ssä julkaistaan ruokamaailman uutisia sekä viiniarvioita. Mediaviikon arvion mukaan sivusto on miellyttävä ja sille voinee odottaa hyvää tulevaisuutta.

Ubiikki tuottaa Otavalle digitaalisia oppiaineistoja

pe 23.01.2015 - Toimitus - Kirjat & Lehdet

Kustannusosakeyhtiö Otava ja Ubiikki Oy ovat solmineet merkittävän yhteistyösopimuksen digitaalisen oppimateriaaliliiketoiminnan...

RadioMedia palkitsi 2014 parhaat radiomainokset

pe 23.01.2015 - Toimitus

RadioMedia on palkinnut vuoden 2014 parhaat radiomainokset. RetroKaiku-palkinnot taas jaettiin kolmen vuosikymmenen parhaille...

Nimitysuutinen: Nimityksiä Koodiviidakon PR Cloudissa

to 22.01.2015 - Toimitus - Tiedotus

Koodiviidakko Oy:n PR Cloudissa, johon kuuluvat mediaseurantapalvelu Webnewsmonitor ja tiedotejakelupalvelu ePressi.com, on tehty...

Lisää tuoreimpia

Uutiset

Asiantuntija-artikkelit

Vieraskynä

Pääkirjoitukset

Arvostelut

Nimitysuutiset

Tilaa ilmainen uutiskirje

Tilaa Mediaviikon ilmainen viikottainen uutiskirje sähköpostiisi. Uutiskirje on koottu lähetys Mediaviikon sillä viikolla julkaistuista uutisista ja se lähetetään aina perjantaisin.

Työkaluja tarvitaan

25.01.2015
Ajankohtaiseen asiaan tartuit. Viestinnän merkitys yrityksen ja organisaation menestymiselle on keskeisempi. On integroitava organisaatio ja on osattava integroida palveluntarjoajat. Yritysten käytettävissä on rikkaampi keinovalikoima kuin koskaan aiemmin. Työkalut ovat keino, jolla kirjoituksessa mainittuja haasteita taklataan. Miten blogissa esille nousseita uusia mahdollisuuksia ovat osanneet käyttää Luja-yhtiöt, Fazer, Vaisala, Olvi jne. selviää teoksesta Suuri Integraatiokirja, markkinointi, myynti ja viestintä (toisesta, uudistetusta painoksesta). t. Markku Vierula

(Ei otsikkoa)

16.01.2015
RT ja Sputniknews ovat länteen suunnattuja kalliita propagandakanavia. Ja yhtä järkeviä kuin se, että kuolleen hevosen omistaja ostaa ratsupiiskan.

Niin se on

Risto Uimonen
13.12.2014
Hyvä, Riitta, että TS haluaa pitää kiinni luotettavuudesta. Faktat on tarkistettava todellakin myös kiireessä. Journalistit ohjeet edellyttävät sitä myös muiden tiedotusvälineiden julkaisemien juttujen osalta. Käytännössä tämä ohjeiden kohta 10 taitaa kuitenkin olla eniten sormien läpi katsottu velvoite.Se on noloa, koska koko media levittää silloin tällöin netissä salamannopeasti kaikkialle väärää tietoa ja sen oikaisu on todella työlästä, koska oikaisuvaatimus pitäisi esittää erikseen kaikille väärän tieton julkaisseille välineille, jos mennään pykälien mukaan.

Kauppahintaa ei kerrota ....

Simo
06.12.2014
Monestihan tämmöisiä lehtiä on kustantajat myyneet yhdellä eurolla, kun samalla on siirtyneet velat, vastuut ja vanhat työntekijät. Ihmettelen kyllä G Antiikin myyntiä, mutta ehkä ruotsalaisista hopeista ja suomalaisista kartanoista on kaikki tarinat jo kirjoitettu ja nyt on jäljellä vaan rojua rojua.

Kyllä se paikkaa:)

Torkki
05.12.2014
Lainaus: --------------------------------------------------------------------- höpö höpö. se paikkaa vaikka mitä,muttei se ongelmia ratkaise. Mun mielestä tää on osoitus kohtuullisen ammattilaisen viestistä, joka ei kuitenkaan ymmärrä. Eikä pidäkään ratkaista, hassua että edes ajattelet noin, vaan ihan muuta:) "Hyväkään ulkoinen viestintä ja suhdetoiminta eivät auta, jos itse liiketoiminnassa on puutteita tai tieto ei kulje organisaation sisällä. Viestintä ylipäänsä ei ratkaise kaikkia ongelmia, vaan toiminnan on kestettävä kaikissa vaiheissaan läpivalaisua sidosryhmiensä edessä. Siinä viestintä voi olla tärkeä kumppani. " ----------------------------------------------------------------------