McDavid polvituet kompressio

Nimitysuutinen: Nimityksiä Koodiviidakko Oy:ssä

perjantaina 16.09.2016 - Toimitus

Tuoreimmat

Kreab lanseeraa oman KreabMedian

perjantaina 23.09.2016 - Media - Toimitus

 
 

Viestintätoimisto Kreab lanseeraa oman KreabMedian. Netissä toimiva kreabmedia.fi-sivusto tarjoaa ajankohtaista tietoa ja näkökulmia muun muassa talouden, politiikan, digitalisaation ja viestinnän maailmasta.

Franck Media konkurssiin

pe 23.09.2016 - Toimitus - Media

Helsinkiläinen perheomisteinen elokuvien, videoiden ja televisio-ohjelmien tuotantoyhtiö Franck Media Oy on haettu konkurssiin. Kaikki yhtiön työntekijät on irtisanottu, kirjoittaa Journalisti.

Media-ala: Journalistien turvaksi YK:n erikoislähettiläs

pe 23.09.2016 - Toimitus - Media

Viestinnän Keskusliitto, Yleisradio, MTV Oy, Journalistiliitto ja Ylen ohjelmatyöntekijät ovat mukana kansainvälisten sananvapausjärjestöjen yhteisessä esityksessä, että journalistien turvallisuutta valvomaan tarvitaan YK:n pääsihteerin erikoislähettiläs. Esityksen taustalla on journalisteihin kohdistuva väkivalta ja sen rankaisematta jääminen.

Työpaikkailmoitus:Koodiviidakko hakee tiedottajaa

to 22.09.2016 - Toimitus - Tiedotus

Digitaaliseen viestintään ja markkinointiin ohjelmistopalveluita tuottava ja myyvä, 11 vuotta toiminut Koodiviidakko Oy hakee kielitaitoista ja pätevää tiedottajaa.

Sanomalehtien yhteiskunnallinen merkitys yhä suuri

to 22.09.2016 - Toimitus - Media

Sanomalehtien toiminta yhteiskunnallisten asioiden ja demokratian edistäjänä on suomalaisten mielestä entistäkin tärkeämpää, ilmenee IRO Researchin syyskuussa Sanomalehtien Liiton toimeksiannosta tekemästä tutkimuksesta.

Nimitysuutinen: Tekir loi uuden johtoryhmän

to 22.09.2016 - Toimitus - Tiedotus

Tekir Oy täydentää johtoryhmäänsä 1.9.2016 alkaen. Uuteen johtoryhmään kuuluvat toimitusjohtaja Mikko Hämeenniemen lisäksi johtajat Katriina Karkulehto, Riikka Kouhi ja Jussi Ollila sekä johtava konsultti Patrik Gayer. Kaikki johtoryhmän uudet jäsenet siirtyvät tehtäviinsä yhtiön sisältä.

Fokus Media ostaa Head Officen Sanomalta

to 22.09.2016 - Toimitus - Media

Sanoma Media Finland on sopinut sisältömarkkinoinnin strategisesta yhteistyöstä Fokus Median kanssa. Sanoma myy Head Officen asiakaslehtiliiketoiminnan Fokus Medialle, ja Fokus Media alkaa kumppanina tuottaa sisältöjä Sanoman sisältömarkkinoinnin tarpeeseen.

Yle lisää tarjontaansa Areenassa

ke 21.09.2016 - Toimitus - Media

Yle suunnittelee tv-tarjontansa voimakasta kasvattamista Yle Areenassa. Yle Areena saa uusia muotoja, jotka kattavat niin suoran,...

Alma Media laatii toimistojen ranking-listan

ma 19.09.2016 - Toimitus - Markkinointi & Mainonta

Alma Media käynnistää syksyllä markkinointialan asiakkaiden tyytyväisyyttä ja ostopäätöskriteerejä kartoittavan Vuoden toimisto...

Yritysten parhaimmisto esiintyy Markkinoinnin viikolla

ma 19.09.2016 - Toimitus - Markkinointi & Mainonta

Markkinoinnin viikkoon kohdistuu tänä vuonna uusia odotuksia, kun vuoden tärkein viestinnän ja markkinoinnin ammattilaistapahtuma...

Lisää tuoreimpia

Uutiset

Asiantuntija-artikkelit

Vieraskynä

Pääkirjoitukset

Arvostelut

Nimitysuutiset

Tilaa ilmainen uutiskirje

Tilaa Mediaviikon ilmainen viikottainen uutiskirje sähköpostiisi. Uutiskirje on koottu lähetys Mediaviikon sillä viikolla julkaistuista uutisista ja se lähetetään aina perjantaisin.

Omistuksen keskittyminen

Ossaus
29.07.2016
Muutama maailmanlaajuinen, globaali jättiyhtiö on vallannut koko alan ja se tietää monopolia - kartellin muodossa. Tällä ei ole mitään tekemistä markinatalouden kanssa vaan se lähenee diktatuuria tiedon jakelussa. http://i.kinja-img.com/gawker-media/image/upload/t_original/rvbsrgrseidxhnmogbee.jpg

Miten Rovaniemellä, Kemissä, Torniossa??

Jorma
23.06.2016
Toimituksenne selvitti tämänkin asian aika Oulukeskeisesti. Miten muualla Hesari jaetaan jatkossa, kun puhutte pohjoisesta jopa otsikossa??? Tuleeko varhaiskantoon näissä Kalevan jo aikaisemmin valtaamilta painopaikkakunnilta?

Hienoa että pukki on kaalimaan vartijana

PäivänParas
17.06.2016
No niin, YLE:hän on eduskunnan oma kanava ja myös YLE osaa hoitaa eduskunnan näkyvyyden mallikkaasti, jolloin tällä parlamentaarisella työryhmällä ei sitten ollut selkärankaa tässä Suomen taloudellisessa tilanteessa leikata YLEn (=kansanedustajien omaa näkyvyyttä) rahoitusta. Kivisen kommentit tuntuvat tätä tosiasiaa peilaten huvittavilta. Eli sama meno voi jatkua. YLE syytää sisältöjä verovaroilla niin valtakunnallisella kuin paikallisella tasolla maksutta sähköisiin kanaviin. Siinä on kaupallisten toimijoiden todella vaikeata toimia. Ilmeisesti Heinäluoma ja kumppanit rakastavat omaa Pravdaansa, jolloin muulla ei ole merkitystä. Alkaa kuulostaa Neuvostoliitolle...

Heh.

Huvittuneempi
27.04.2016
Alkaa saada koomisia piirteitä tämä Mediaviikon propaganda Yleä vastaan. Maakuntalehdet ovat to-del-la huonoja jos yksi tai kaksi Ylen maakuntauutista per päivä kaataa koko toimialan. Vahva julkinen media nostaa koko median tasoa - se on niin nähty koko Euroopassa.

Onpa tarkoitushakuista

Huvittunut
22.04.2016
Aika huvittava ulostulo YLE:ltä! En ehkä rinnastaisi keskenään sanomalehtien ja iltapäivälehtien uutissisältöjä keskenään, koska tuotteet eroavat kuin yö ja päivä. Iltapäivälehdet toimivat viihdyttäjinä, tavanomaisena keltaisena lehdistönä ja ovat ajamassa itseään taloudelliseen umpikujaan. Maakuntalehdet ja YLE sen sijaan toimivat ihan samalla markkinalla. Toinen toimii puhtaasti verorahoilla todella isoin resurssein ja toisen pitäisi pärjätä kaupallisin ehdoin. Eihän sellainen voi pitkän päälle toimia. Näinä aikoina kun kaikkialla pitää hakea kustannustehokkaampia malleja, pitää YLEn toimintaa ehdottamasti rajata muutamille tärkeille alueille ja leikata rahoitusta. Eikä se että kansainväliset jätit pärjäävät, oikeuta YLEä kilpailuoikeudellisesti täysin ylivoimaiseen asemaan veronmaksajien rahoilla.