McDavid polvituet kompressio

Toimittajakysely lehdistötiedotteiden käytöstä

maanantaina 15.05.2017 - Toimitus

Etusivu » Tuoreimmat » Julkaisu

Some-vaikuttajista alkaa ranking-kisa

perjantaina 28.04.2017 - Media - Toimitus

Kolmatta kertaa järjestettävä The Blog Awards Finland 2017 -kilpailu palkitsee Suomen parhaat vaikuttajat ja sisältömarkkinoinnin ammattilaiset.

TBAF 2017 on vaikuttajamarkkinoinnin puolueeton kilpailu, jonka järjestää A-lehdet Oy. Tänä vuonna kilpailussa palkitaan Suomen parhaita vaikuttajia 15 eri kategoriassa, sekä tuloksellista sisältömarkkinointia yhdessä kategoriassa.

Sosiaalisen median vaikuttajilla on entistä tärkeämpi rooli markkinointiviestinnässä. Vaikuttajien luomat somesisällöt luovat henkilökohtaisuudellaan uskottavuutta kuluttajissa ja tuovat kampanjointiin lisäarvoa.

Suomen parhaita vaikuttajia voi ilmoittaa mukaan kilpailuun 28.4. alkaen. Yleisön ilmiantamista ehdokkaista koostetaan shortlistat, jotka julkistetaan syyskuussa. Tuomaristo palkitsee yhden voittajan jokaisesta kategoriasta ja myös yleisö pääsee äänestämään oman suosikkinsa.

”Haluamme palkita vaikuttajia kanavasta riippumatta. Tärkeintä on hyvä ja laadukas sisältö.”, korostaa A-lehtien CMO Terhi Hauskamaa.

TBAF 2017 -kilpailun tavoitteena on kasvattaa vaikuttajamarkkinoinnin ja vaikuttajien tunnettuutta ja viedä toimialaa eteenpäin entistä ammattimaisempaan suuntaan. Kilpailu huipentuu huikeaan gaalaan 27. lokakuuta A-lehtitalossa Helsingin Kulosaaressa.

Toimitus

Edellinen uutinen Seuraava uutinen
 

Ota kantaa! Lähetä oma kommenttisi!

Otsikko:
Kommentti:
 

Uutiset

Asiantuntija-artikkelit

Vieraskynä

Pääkirjoitukset

Arvostelut

Nimitysuutiset

Tilaa ilmainen uutiskirje

Tilaa Mediaviikon ilmainen viikottainen uutiskirje sähköpostiisi. Uutiskirje on koottu lähetys Mediaviikon sillä viikolla julkaistuista uutisista ja se lähetetään aina perjantaisin.

Kuka sitten saa käydä keskustelua?

Mikko T
28.04.2017
Ylen saamasta, JSN:akin jakaneesta päätöksestä saavat käydä keskustelua tuoreeltaan muut mediat mutta ei itse kohde vaikka aihe olisi yhteiskunnallisesti merkittävä? JSN:n pj oli itsekin kommentoimassa asiaa Ylen pääuutisissa eli hänkin teki virheen? Ei tämä nyt kyllä ihan oikein mene. Missä ja kuka tätä keskustelua voi sitten käydä kun päätös ei ollut yksinkertainen ja vaikuttaa alaan laajalti.

Medioiden luotettavuus

Spirogyra
28.03.2017
Erikoista että kaikki kaupalliset TV kanavat oli "niputettu" yhteen. Onhan esim. MTV3 sen verran suuri katsojamääriltään että sitä voi hyvin verrata YLE:een. Jos kaupallisten kanavien yhdistämiseen on jokin erityinen syy se kannattaisi kertoa ettei tutkimuksesta jäisi lukijalle yksipuolista kuvaa.

Ylellä ei ole uutiskriteerejä

Leena
22.03.2017
Olen 2 kertaa pyytänyt Yleltä heidän uutiskriteerejään ja tsinyt niitä netistä, mutta niitä ei ole. Se on uskomatonta mutta totta.

(Ei otsikkoa)

17.03.2017
Yleisradion tärkeimmät uutiset alueilta pitäisi näyttää yhdessä lähetyksessä kerralla. niinkuin kotimaankatsaus oli aikoinaan. Nyt tehdään tikusta asiaa isolla porukalla.

Alatyylistä

Lukija
17.03.2017
Jopas on valittu alatyylinen otsikko ja aloitus jutulle. Objektiivisuus olisi tyylikkäämpää, tässä selkeää kirjoittajan oman mielipiteen esiin tuomista. Ei miellyttävää.