McDavid polvituet kompressio

Etusivu » Tuoreimmat » Julkaisu

Spoon Finland ja Wärtsilä palkittiin Swedish Content Awardseissa

torstaina 01.06.2017 - Tiedotus - Toimitus

Wärtsilän digitaalinen sidosryhmälehti voitti parhaan teollisuuden alan sisällön palkinnon Pohjoismaiden suurimmassa sisältömarkkinoinnin kilpailussa.

 

Spoonin Suomen-toimisto palkittiin eilen Tukholmassa järjestetyissä Swedish Content Awardseissa. Kyseessä on Pohjoismaiden suurin sisältömarkkinoinnin kilpailu, johon osallistui yli 200 työtä.

Teknologiayhtiö Wärtsilän uudistettu digitaalinen Twentyfour7.-sidosryhmälehti palkittiin teollisuus- ja energiakategorian parhaana.

Spoonin Helsingin-toimiston vetäjä Lena Barner-Rasmussen iloitsee voitosta. Hänen mukaansa menestys kertoo siitä, että paras sisältö syntyy asiakkaan liiketoiminnan ymmärryksestä.

”Wärtsilä haluaa aidosti panostaa laadukkaaseen ja journalistiseen sisältöön. Haluan kiittää paitsi upeaa kansainvälistä tiimiämme Helsingissä myös ennakkoluulotonta asiakastamme”, Barner-Rasmussen sanoo.

Wärtsilän johtokunnan jäsen, viestintäjohtaja Atte Palomäki on ilahtunut voitosta.

”Palkinto on osoitus siitä, että olemme valinneet oikean tien panostamalla digitaaliseen kanavaan ja journalistiseen otteeseen. Tavoitteenamme on, että yleisö oivaltaa jotakin uutta monimutkaisesta ja alati muuttuvasta toimialastamme.”

Ruotsissa, Norjassa ja Suomessa toimiva Spoon sai runsaasti palkintoja Pohjoismaiden suurimmassa sisältömarkkinoinnin kilpailussa. Kaiken kaikkiaan Spoon ja sen asiakkaat pokkasivat neljä ykkössijaa. Ensi vuonna 20-vuotista taivaltaan juhlivalla Spoonilla oli ehdolla yhteensä 15 työtä 11 kategoriassa. Spoonin Helsingin-toimiston KONEelle tehdyn Machine Conversations -kampanjan jakelustrategia oli ehdolla sekä teollisuus- ja energiakategoriassa että B2B-viestinnän kategoriassa.

Toimitus

Edellinen uutinen Seuraava uutinen
 

Ota kantaa! Lähetä oma kommenttisi!

Nimimerkki:
Otsikko:
Kommentti:
 

Lisää tuoreimpia

1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 149