Vaikuttajamarkkinoinnin alustasta tunnettu Boksi on ostanut luovan vaikuttajatoimisto Monochromen. Vuonna 2016 perustettu Monochrome siirtyy osaksi Boksia, jonka palvelut laajenevat tehostetusta ja helposta vaikuttajakampanjoiden hallinnasta räätälöityihin vaikuttajakampanjoihin. Monochrome jatkaa toimintaansa nykyisellä nimellään osana Boksia.
Lasse Laaksonen (Boksi CEO & co-founder) Matilde Pelkonen (Monochrome co-founder) Tomer Atzmon (Boksi CFO & co-founder) Emma Ohra-aho Naumanen (Monochrome CEO & co-founder)
Boksi on vuonna 2018 perustettu yritys, joka on kehittänyt helppokäyttöisen verkkoalustan vaikuttajamarkkinoinnin tehostamiseen. Alusta yhdistää sosiaalisen median vaikuttajat ja brändit keskenään. Yrityskaupan myötä Boksi pystyy tarjoamaan entistä tehokkaammin koko vaikuttajamarkkinoinnin skaalan, aina mikrovaikuttajista suurten seuraajamäärien vaikuttajiin.
Monochromen palveluosaaminen täydentää Boksin osaamista, ja yhdessä yritykset voivat tarjota kiinnostavia yhteistöitä ja tuloksellisia kampanjoita niin brändeille kuin vaikuttajille. Boksi työllistää tällä hetkellä 40 työntekijää ja sillä on yli 400 suomalaista brändiä asiakkaanaan.
Monochromen yritysosto on osa Boksin kansainvälistä laajentumisstrategiaa, jossa paikallinen ymmärrys ja verkostot ovat kriittisiä alan yritysten menestymiselle.