McDavid polvituet kompressio

Hae Account Manageriksi ePressi.comiin

lauantaina 12.04.2014 - Toimitus

Tuoreimmat

Juha-Petri Loimovuori STT:n hallituksen puheenjohtajaksi

maanantaina 14.04.2014 - Media - Toimitus

 
 

Kauppalehden toimitusjohtaja Juha-Petri Loimovuori on Suomen Tietotoimiston STT:n hallituksen uusi puheenjohtaja. STT:n hallitus valitsi hänet tehtävään maanantaina.

Työpaikkailmoitus:Hae Account Manageriksi ePressi.comiin

la 12.04.2014 - Toimitus

ePressi.com on Suomen nopeimmin kasvava tiedotejakelupalvelu, joka toimii linkkinä yritysviestinnän ja median välissä. Asiakkaamme ovat yrityksiä ja organisaatioita ja teemme työtä viestinnän ammattilaisten parissa. Etsimme Oulun toimistoomme motivoituneita, päämäärätietoisia ja tuloshakuisia ammattilaisia vastaamaan business-to-business -myynnistä Suomen markkinoilla.

Advokaatin kannelle kunniamaininta

la 12.04.2014 - Toimitus - Kirjat & Lehdet

Advokaatin 6/2013-kansi sai tuomariston kunniamaininnan Aikakausmedian järjestämässä Edit-kilpailussa, jossa palkittiin viime vuoden parhaita aikakauslehtiä ja niiden tekijöitä.

Editin 2013 voittajat: Suomen Luonto valittiin Vuoden 2013 yleisölehdeksi

pe 11.04.2014 - Toimitus - Kirjat & Lehdet

Aikakausmedian vuosittaisessa Edit-kilpailussa jaettiin 10.4. mainonnallisten sarjojen lisäksi voitot yhteensä 14 toimituksellisessa sarjassa. Sarjassa Vuoden 2013 yleisölehti voittaja on Suomen luonnonsuojeluliiton Suomen Luonto -lehti. Ammatti- ja järjestölehdistä sarjansa voitti Ulkopolitiikka ja asiakaslehdistä Chydenius.

Bonnier sulkee Ruotsissa TV4:n aluetoimitukset

pe 11.04.2014 - Toimitus - Elokuvat & TV

Mediayhtiö Bonnier lopettaa Ruotsissa TV4:n aluelähetykset ja irtisanoo 140 henkilöä eri puolilla Ruotsia. Suomessa Bonnier omistaa tappiollisen MTV:n, jonka myynnistä liikkuu jatkuvasti huhuja.

Elokuvapolku-verkkopalvelu vuoden 2013 taidekasvatusteko

pe 11.04.2014 - Toimitus - Elokuvat & TV

Kansallisen audiovisuaalisen instituutin (KAVI) julkaisema Elokuvapolku-verkkopalvelu on palkittu vuoden 2013 taidekasvatustekona. Kuvataideopettajat ry on myöntänyt Myötätuulta kuvataiteesta -kunniakirjan kouluille suunnatulle elokuvaportaalille.

HeiaHeiaan 1,5 miljoonaa euroa sijoitusrahaa

pe 11.04.2014 - Toimitus - Internet

Suosituksi hyvinvointiyhteisöksi noussut, satojen yritysten hyvinvointiohjelmiin valittu HeiaHeia kiihdyttää kasvuaan 1,5 miljoonan euron rahoituskierroksella.

Sanoma Magazines muokkaa organisaatiotaan

pe 11.04.2014 - Toimitus - Media

Sanoma Media Finlandin aikakausportfoliosta vastaava Magazine Media -liiketoimintayksikkö ryhmittää brändinsä uudelleen. Uudessa,...

Ilta-Sanomat satsaa verkossa lifestyle-osioon

pe 11.04.2014 - Toimitus - Media

Ilta-Sanomien lifestyle-osiot asuminen, muoti&kauneus, matkat, perhe, hyvä olo ja lemmikit ovat uudistuneet niin verkossa kuin...

Talentum yhdistää Tivi- ja Tietokone-lehdet

pe 11.04.2014 - Toimitus - Kirjat & Lehdet

Talentum yhdistää Tivi- ja Tietokone-lehdet. Uuden, kuukausittain julkaistavan lehden sisältölinjauksia sekä nimeä pohditaan...

Lisää tuoreimpia

Uutiset

Asiantuntija-artikkelit

Vieraskynä

Pääkirjoitukset

Arvostelut

Nimitysuutiset

Tilaa ilmainen uutiskirje

Tilaa Mediaviikon ilmainen viikottainen uutiskirje sähköpostiisi. Uutiskirje on koottu lähetys Mediaviikon sillä viikolla julkaistuista uutisista ja se lähetetään aina perjantaisin.

Painetaanko kirjat Suomessa

Suomalainen lukija
04.04.2014
Missä kirjat myynnissä?

kysymys ei ole kilpailusta vaan myynnin osaamisesta

17.03.2014
Lukiessani tuota kirjoitusta, en voi muuta kuin hymyillä. Ja ihmetellä. Taas tyypillinen tuotepainotteinen suomalaiskonsepti. Toisin sanoen mallia Nokia. Tuote ja ympäristö sulautuvat yhteen niin erinomaisesti että se myy itse itsensä. Suomalaisten unelma tilanne. Mutta muuta tilanne niin että onnistuminen onkin myyjän ammattitaidon harteilla niin miten käy? Juuri niinkuin kirjoittaja selvästi tuo esille kertomassaan. Ei onnistu, eli voin sanoa että artikkeli todistaa erään suomalaisten perus synnin, myyntitaidot ovat puutteelliset.

digimurros!

17.03.2014
Niin artikkelia lukiessani en oikein ymmärrä, miten digimurros voi viedä Suomen korkealle jos tuo kertoma pitää paikkansa, ja olen eräs niistä joka olen aivan samaa mieltä kirjoittajan kanssa. Tämä sama ilmiö esiintyy myös myynniin saralla. Suomalaiset myyjät toimivat samalla tavalla kuin 40v sitten, "helppoheikkiys" on edelleen "soup du jour" kun muu maailma, maasta riippuen vaihdellen, on siirtynyt järjestelmämyyntiin ja sen kehittämiseen. Tavallaan, digimaailmassa on kysymys samasta asiasta, teknologia ei siis muuta mitään ihmistasolla, meidän face to face asiat toimivat edelleenkin niinkuin jo tuhansia vuosia, mutta digimaailman teknologia tehostaa käytännön toimiamme massiivisella vaikutuksella, turhat toimet poistuu kokonaan ja kaikki muut ovat muutoksen kourissa. Kun keskustelen em asioista päättäjien kanssa, ovat he yleensä hyvin leppoisia ja tuntuu kuin kumpikaan asia ei heistä ole niin tärkeä että pitäisi ottaa asia vakavasti. Tämä on mielestäni, ja kuten kirjoittajankin, aivan omituinen asenne. Milloin herätään?

Hyvä periaate

Risto Uimonen
01.03.2014
Paavo Vasalan kannattamasta linjauksesta ei voi luopua itsesääntelyn piiriin kuuluvissa lehdissä niin kauan kuin nykyiset Journalistin ohjeet ovat voimassa. Niissä vaaditaan tekemään selkeä ero journalistisen ja kaupallisen sisällön välille. JSN:n viime syksynä järjestämässä tilaisuudessa tiukka linja sai laajaa tukea. Kannattaa muistaa, että kuluttajaviranomaisetkin vaativat, että mainosten pitää erottua ilmoituksista. Aikakausmedia on sitoutunut siihenkin linjaan.

Onnittelut!

28.02.2014
Kanava-lehti on ollut odotettua postia. Suomen Kuvalehti samoin. Hieno päätoimittajavalinta!
hopealanka helmet hopeahelmet korvakorukoukut