McDavid polvituet kompressio

Sanktiot iskevät myös Venäjän mediaan

perjantaina 08.08.2014 - Toimitus

Tuoreimmat

Mediamainonta laskee eniten aikakauslehdissä

Tänään - Media - Toimitus

 
 

TNS Gallupin Ad Intelligencen seurannan mukaan huhti-kesäkuussa 2014 mediamainonnan määrä laski 2,3 % suhteessa vuoden 2013 vastaavaan aikaan.

Nimitysuutinen: Nimityksiä Mediatalo ESA:ssa

Tänään - Toimitus - Media

Mediatalo ESA on tehnyt seuraavia nimityksiä

Heikki Rotko haastoi mediajohtajat jää-ämpärihaasteeseen

Eilen - Toimitus - Media

MTV:n toimitusjohtaja Heikki Rotko on osallistunut ALS-tautia koskevaan hyväntekeväisyyskampanjaan ja ottanut niskaansa jääkylmän vesisuihkun.

Viimeinen Skandaalin perustaja lähti

Eilen - Toimitus - Markkinointi & Mainonta

Luova toimisto Skandaalin viimeinen yhtiön palveluksessa ollut perustajajäsen Erkki Mikola on jättänyt yhtiön. Viimeiset viisi vuotta toimiston luovana johtajana toiminut Mikola oli aikoinaan Skandaalin ensimmäinen hallituksen puheenjohtaja.

Nimitysuutinen: Outi Gyldén Dialogin sisältöjohtajaksi

Eilen - Toimitus - Media

Outi Gyldén on nimitetty Dialogin sisältöjohtajaksi vastaamaan asiakasmedioiden sisällöistä ja konsepteista.

Mediatalot kehittävät oman digimittauksen

Eilen - Toimitus - Media

Suomen suurimmat mediatalot ovat käynnistäneet yhteistyössä hankkeen, jonka tavoitteena on mediankulutuksen kokonaisnäkymän nykyistä parempi ymmärtäminen. Muutoshankkeen johdossa toimivat aluksi maamme suurimmat mediatalot: Alma Media, Sanoma Media Finland, Yleisradio ja MTV. Hankkeen toteuttamiseen rekrytoidaan asiantuntijatiimi.

Nimitysuutinen: Riikka Venäläinen päälliköksi Ylen Yhteiskunta-toimitukseen

ke 20.08.2014 - Toimitus - Media

Ylen Uutis- ja ajankohtaistoiminnan toimintamalli ja organisaatio uudistuvat 2015 alussa. Perinteinen jako uutis- ja ajankohtaistoimituksiin poistuu. Toimitukset erikoistuvat aiheisiin, jotka jaotellaan neljään aihekokonaisuuteen: Maailma, Suomi, Yhteiskunta ja Urheilu. Yhteiskunta-toimituksen päälliköksi on nimitetty Helsingin Sanomien päätoimittaja Riikka Venäläinen.

Nimitysuutinen: Niina Sauvolainen TNS Gallupin digitaalisen yksikön johtajaksi

ti 19.08.2014 - Toimitus - Internet

Markkinatutkimusyritys TNS Gallup on nimittänyt Niina Sauvolaisen Digitaalisen yksikön johtajaksi.

Berliinissä rakennetaan jättimäistä Internet-firmaa

ma 18.08.2014 - Toimitus - Internet

Saksalaisten Samwerin veljesten ja ruotsalaisen sijoitusyhtiö Kinnevikin internetfirma Rocket Internet paisuu, kun toinen...

Salla Vainio A-lehtien hallitukseen

ma 18.08.2014 - Toimitus - Media

A-lehdet Oy on valinnut ylimääräisessä yhtiökokouksessaan yhtiön hallituksen jäseneksi 1.9.2014 alkaen toimitusjohtaja Salla...

Lisää tuoreimpia

Uutiset

Asiantuntija-artikkelit

Vieraskynä

Pääkirjoitukset

Arvostelut

Nimitysuutiset

Tilaa ilmainen uutiskirje

Tilaa Mediaviikon ilmainen viikottainen uutiskirje sähköpostiisi. Uutiskirje on koottu lähetys Mediaviikon sillä viikolla julkaistuista uutisista ja se lähetetään aina perjantaisin.

Olipa kattava otos !

Sukkis
09.05.2014
Toisaalta istumalla hetki alas tullaan saamaan lopputulokseen

Painetaanko kirjat Suomessa

Suomalainen lukija
04.04.2014
Missä kirjat myynnissä?

kysymys ei ole kilpailusta vaan myynnin osaamisesta

17.03.2014
Lukiessani tuota kirjoitusta, en voi muuta kuin hymyillä. Ja ihmetellä. Taas tyypillinen tuotepainotteinen suomalaiskonsepti. Toisin sanoen mallia Nokia. Tuote ja ympäristö sulautuvat yhteen niin erinomaisesti että se myy itse itsensä. Suomalaisten unelma tilanne. Mutta muuta tilanne niin että onnistuminen onkin myyjän ammattitaidon harteilla niin miten käy? Juuri niinkuin kirjoittaja selvästi tuo esille kertomassaan. Ei onnistu, eli voin sanoa että artikkeli todistaa erään suomalaisten perus synnin, myyntitaidot ovat puutteelliset.

digimurros!

17.03.2014
Niin artikkelia lukiessani en oikein ymmärrä, miten digimurros voi viedä Suomen korkealle jos tuo kertoma pitää paikkansa, ja olen eräs niistä joka olen aivan samaa mieltä kirjoittajan kanssa. Tämä sama ilmiö esiintyy myös myynniin saralla. Suomalaiset myyjät toimivat samalla tavalla kuin 40v sitten, "helppoheikkiys" on edelleen "soup du jour" kun muu maailma, maasta riippuen vaihdellen, on siirtynyt järjestelmämyyntiin ja sen kehittämiseen. Tavallaan, digimaailmassa on kysymys samasta asiasta, teknologia ei siis muuta mitään ihmistasolla, meidän face to face asiat toimivat edelleenkin niinkuin jo tuhansia vuosia, mutta digimaailman teknologia tehostaa käytännön toimiamme massiivisella vaikutuksella, turhat toimet poistuu kokonaan ja kaikki muut ovat muutoksen kourissa. Kun keskustelen em asioista päättäjien kanssa, ovat he yleensä hyvin leppoisia ja tuntuu kuin kumpikaan asia ei heistä ole niin tärkeä että pitäisi ottaa asia vakavasti. Tämä on mielestäni, ja kuten kirjoittajankin, aivan omituinen asenne. Milloin herätään?

Hyvä periaate

Risto Uimonen
01.03.2014
Paavo Vasalan kannattamasta linjauksesta ei voi luopua itsesääntelyn piiriin kuuluvissa lehdissä niin kauan kuin nykyiset Journalistin ohjeet ovat voimassa. Niissä vaaditaan tekemään selkeä ero journalistisen ja kaupallisen sisällön välille. JSN:n viime syksynä järjestämässä tilaisuudessa tiukka linja sai laajaa tukea. Kannattaa muistaa, että kuluttajaviranomaisetkin vaativat, että mainosten pitää erottua ilmoituksista. Aikakausmedia on sitoutunut siihenkin linjaan.
hopealanka helmet hopeahelmet korvakorukoukut