McDavid polvituet kompressio

Toimittajakysely lehdistötiedotteiden käytöstä

maanantaina 15.05.2017 - Toimitus

Etusivu » Markkinointi ja Mainonta » Uutinen

WSJ luottaa verkkolehden ilmaiskampanjaan

keskiviikkona 27.10.2004 - Paavo Vasala

Maailman tunnetuin ja menestynein verkkolehti, amerikkalainen The Wall Street Journal (WSJ) uskoo maksulliseen verkkolehteen vahvasti, ja järjestää marraskuussa viikon mittaisen ilmaisen tutustumiskampanjan saadakseen lisää tilaajia.

The Wall Street Journal
Ilmaisjakson aikana koko lehden sisältö on luettavissa ilman rekisteröitymistä ja maksamista, kertoo MediaDailyNews -julkaisu.
Yhtiön tarkoituksena on saada ilmaisjaksolle myös uusia mainostajia mukaan.
Lehden johto luottaa toukokuussa JupiterResearchin tutkimukseen, jossa on selvitetty 3730 online-kuluttajan käyttäytymistä. Ne, jotka lukevat julkaisua ilmaisjakson kuluessa, siirtyvät kuusi kertaa todennäköisemmin myös maksullisiksi tilaajiksi myöhemmin.
WSJ:n verkkolehti maksaa 79 dollaria vuodessa tai 39 dollaria, jos ostaa myös painetun printtiversion, jonka hinta on 199 dollaria.
Verkkojulkaisulla on 701 000 tilaajaa.

Paavo Vasala

Paavo Vasala

Yhteiskuntatieteiden maisteri, (tiedotusoppi) Tampereen Yliopisto. Työskennellyt toimittajana sanomalehti Kalevassa kunnes perusti viestintätoimiston 1984. Perustanut 1997 tiedotepalvelu Pressi.comin, jonka STT osti 2004. Perustaja ja osakas sekä hallituksen puheenjohtaja Koodiviidakko Oy:ssä vuodesta 2005. Liiketoimintana digitaaliset markkinoinnin ja viestinnän pilvipalvelut, Viidakko-tuotteet, verkkomedian uutisseuranta Webnewsmonitor.com, Somemonitor.com sekä tiedotepalvelu ePressi.com. Wasala Oy:n kautta toimina viestinnän konsultointi ja yrityskehittäminen, rahoitus. Megalon Finland Oy:n hallituksen puheenjohtaja, verkkokauppa.

Edellinen uutinen
 

Ota kantaa! Lähetä oma kommenttisi!

Otsikko:
Kommentti:
 

Lisää markkinointi & mainontauutisia

1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 16