McDavid polvituet kompressio

Hae Account Manageriksi ePressi.comiin

lauantaina 12.04.2014 - Toimitus

Etusivu » Markkinointi ja Mainonta » Uutinen

Maaliskuun Parhaat Pikselit HJK:n kampanjalle Tule mukaan huutamaan

perjantaina 27.04.2012 - Markkinointi & Mainonta - Toimitus

Hauska, erilainen ja erittäin huomioarvoinen verkkomainos. Tätä mainosta on vaikea ohittaa. Myös tulokset ovat kohdallaan”, raati perusteli.

”Maailman suosituimmalla urheilulajilla futiksella on isot harrastajamäärät myös Suomessa.  Katsomot eivät kuitenkaan täyty samaan tahtiin. Kampanjan tavoitteena on herätellä yleisöä ennen kautta ja saada kausikortteja myydyksi”, HJK:n markkinointijohtaja Sari Mikkonen-Mannila kertoo.
 
”Tänä vuonna on paljon urheilukilpailuja sekä kotimaassa että muualla. On jääkiekkoa, jalkapalloa, olympialaiset jne. Ihmisten ajankäytöstä käydään jatkuvasti kovaa kisaa.

Jalkapallon  kiinnostavuus näyttää kuitenkin lupaavalta, ja uusi  sukupolvi on kasvamassa niin kentällä kuin katsomoissa.  Klubin avausmatsissa 17-vuotias Joel Pohjanpalo teki hattutempun vajaassa kolemessa minuutissa. Se on mahtavaa  markkinointia meille ulkomaita myöten”, Sari Mikkonen-Mannila iloitsee.
 
Maaliskuun Kuukauden Parhaat  Pikselit: Tule mukaan huutamaan
 
Mainostaja:  HJK
Sari Mikkonen-Mannila, markkinointijohtaja
Kari Haapiainen, toimitusjohtaja
Markku Peltoniemi, joukkueenjohtaja
Petri Reunala, myyntijohtaja
 
Suunnittelu: TBWA Helsinki
Luova johtaja: Erkko Mannila
AD: Marko Virta
Copywriter: Antti Tuominen, Axa Fahler, Erkko Mannila
Projektinjohto: Heidi Nieminen, Anni Mielityinen
Muut suunnitteluun vaikuttaneet henkilöt: Theodor Arhio, Content Director
 
Tuotantoyhtiö: !NOOB
Valokuvaaja: Benjamin Ilmoni
Kuvausjärjestelyt: Left & Right

Toimitus

Edellinen uutinen Seuraava uutinen
 

Ota kantaa! Lähetä oma kommenttisi!

Otsikko:
Kommentti:
 

Lisää markkinointi & mainontauutisia

1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 13
hopealanka helmet hopeahelmet korvakorukoukut