McDavid polvituet kompressio

Etusivu » Markkinointi ja Mainonta » Uutinen

Jet-Lane Finland ja o2 media Suomen Ulkomainosliiton jäseniksi

torstaina 26.04.2012 - Markkinointi & Mainonta - Toimitus

Outdoor Finland – Suomen Ulkomainosliitto on saanut kaksi uutta alan yritystä jäsenikseen.  
Jet-Lane Finland on erikoistunut pylvästaulumainontaan, o2 media puolestaan yhdistää ulkomainonnan ja uudenlaisen tavan liikkua.

”Liitto vahvistuu entisestään saadessaan lisää aktiivisia ja innovatiivisia ulkomediayhtiöitä mukaan toimintaan ja puhumaan ulkomedian puolesta. Uudet jäsenet luonnollisesti kasvattavat mitatun ulkomedian määrää ja vaikuttavat näin osaltaan ulkomedian osuuteen vuosittaisissa TNS Gallupin mittaamassa kokonaismediainvestoinneissa. Vuonna 2011 ulkomedian osuus kasvoi yli 13 % ja mediainvestoinnit olivat  yli 43 MEUR ”, toteaa liiton toiminnanjohtaja Jaana Vyyryläinen.

Jet-Lane Finlandilla on koko Suomen kattava pylvästauluverkosto, joka käsittää kaikkiaan 11.500 pylvästaulua kaikkein liikennöidyimpien väylien varrella. Lähes 20 vuotta toimineen yrityksen tavoitteena on tarjota tehokasta ja pitkäaikaista näkyvyyttä kaikenkokoisille yrityksille.

”Yhä pienempiin palasiin pirstoutuvassa mediakentässä tarjoamme mainostajalle mahdollisuuden ostaa yhdestä paikasta mediatilaa, jolla saa kunnon näkyvyyden ympäri maata”, toteaa Jet-Lane Finlandin toimitusjohtaja Jali Tuhkunen. ”Suomen Ulkomainosliiton jäsenenä saamme käyttöömme runsaasti erilaista tutkimustietoa, lisää uskottavuutta sekä hyvän verkoston alan asioiden kehittämiseen”, Tuhkunen iloitsee.

o2 media myy yrityksille liikkuvaa ulkomainontaa ja muuttaa kaupunkiautoilukulttuuria vuokraamalla kuluttajille edullisia autoja. Yritys toi vuonna 2008 markkinoille uuden tavan tehdä ulkomainontaa eli teipatut pienipäästöiset kaupunkiautot, joita kuluttajat voivat vuokrata omiin tarpeisiinsa. o2 medialla on kaikkiaan noin sata teipattavaa autoa ja vuokraustoiminta keskittyy pääkaupunkiseudulle, mutta liikkuvaa kaupunkiautomainontaa on mahdollisuus tehdä myös Tampereella ja Turussa.

”Liikkuvina ulkomainoksina toimivat vuokra-automme ovat hauska ja sympaattinen mainonnan muoto. Autojen mukana mainonta yltää paikkoihin, joihin perinteinen out of home -mainonta ei pääse – yllättäen kohderyhmät mieleenpainuvasti. Kaikissa kampanjoissamme on kontaktitakuu”, linjaa o2 median toimitusjohtaja Sami Astala. ”Suomen Ulkomainosliiton jäsenyys vahvistaa entisestään uskottavuuttamme alan toimijana. Liitossa voimme omalta osaltamme olla myös kehittämässä yhä innovatiivisempaa ulkomainontaa.”

Toimitus

Edellinen uutinen Seuraava uutinen
 

Ota kantaa! Lähetä oma kommenttisi!

Otsikko:
Kommentti:
 

Lisää markkinointi & mainontauutisia

1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14