McDavid polvituet kompressio

Mediaviikko.fi uudistuu ja etsii kumppaneita

sunnuntaina 02.04.2017 - Toimitus

Etusivu » Markkinointi ja Mainonta

Alma Media ostaa JM Tiedon

ke 07.01.2015 - Toimitus - Markkinointi & Mainonta

Alma Media ostaa JM Tieto Oy:n koko osakekannan. Alma Media omisti ennestään yhtiöstä 20 prosenttia. Myyjinä ovat JM Tiedon perustaja ja yhtiön toimiva johto.

Nimitysuutinen: Pekka Huttunen Eventillan toimitusjohtajaksi

ma 15.12.2014 - Toimitus - Markkinointi & Mainonta

KTM Pekka Huttunen (33) on kutsuttu 1.10.2014 alkaen tapahtumailmoittautumisiin ja sähköiseen lipunmyyntiin erikoistuneen Eventilla Oy:n toimitusjohtajaksi ja osakkaaksi.

DDB Worldwide nimitettiin Vuoden mainostoimisto-ketjuksi Eurobestissä

ti 09.12.2014 - Toimitus - Markkinointi & Mainonta

DDB Worldwide nimitettiin Vuoden mainostoimisto-ketjuksi (Network of the Year) toisena peräkkäisenä vuotena Eurobestissä. Kaiken kaikkiaan DDB-ketju keräsi 45 palkintoa, mukaan lukien yhden Grand Prixin, yhdeksän kultaa, 21 hopeaa ja 14 pronssia.

Hauskoja kampanjoita Eurobestissä

pe 05.12.2014 - Toimitus - Markkinointi & Mainonta

Eurobestin kampanjoissa oli useita hauskojakin. Nämä ruotsalainen Resumé -lehden toimittaja listasi kivoiksi.

Dialogin Orionille tekemä Mixtura-lehti menestyi Saksan kisassa

pe 05.12.2014 - Toimitus - Markkinointi & Mainonta

Orionin Mixtura-henkilöstölehti voitti kultaa kansainvälisessä The International Corporate Media Award (ICMA) -kilpailussa. Saksalaisen The International Editorial-design & Research Forumin järjestämään kilpailuun osallistui 364 julkaisua 17 maasta. Dialogin tuottama Mixtura-lehti palkittiin Kansi & kansijuttu -sarjassa.

Ruotsalainen suunnitteli Suomen uuden kansallisidentiteetin

pe 05.12.2014 - Toimitus - Markkinointi & Mainonta

Luovan toimiston Bob the Robotin käynnistämä Finland Redesign -hanke huipentui tällä viikolla Finlandia-talolla Euroopan suurimmassa luovuuden festivaalissa Eurobestissä. Suomi sai uuden kansallisidentiteetin Ruotsista. Sen suunnitteli Henrik Nygren, yksi naapurimaan vaikutusvaltaisimmista ja palkituimmista designereistä.

Volvo Trucks kahmi kuusi palkintoa Eurobestissä

ke 03.12.2014 - Toimitus - Markkinointi & Mainonta

Vuoden mainostajaksi valittu Volvo Trucks kahmi kuusi palkintoa Eurobest markkinointifestivaalissa Helsingissä. Heidän mainostoimistonsa, Göteborgin Forsman&Bodenfors palkittiin myös Vuoden itsenäinen toimisto -tittelillä.

Volvo Trucks vuoden mainostaja Eurobestissä

ti 02.12.2014 - Toimitus - Markkinointi & Mainonta

Eurobest, kansainvälinen mainoskisa, nimeää Volvo Trucks -yhtiön vuoden mainostajaksi rohkean "Live Test Series" -kampanjan ansiosta. Mainos oli Youtuben katsotuin automainos viime vuonna. Palkinto luovutetaan 3. joulukuuta Helsingissä Eurobest-tapahtumassa.

Nordean PB Magazine eteni finaaliin

to 27.11.2014 - Toimitus - Markkinointi & Mainonta

Nordea Private Bankingin talouteen ja sijoittamiseen keskittyvä asiakaslehti PB Magazine on valittu kansainvälisen Eddie & Ozzie Awards -aikakauslehtikilpailun finaaliin. Lehteä kustantaa Sanoman Head Office Finland.

Nimitysuutinen: Simo Perälä Sektorin toimitusjohtajaksi

to 27.11.2014 - Toimitus - Markkinointi & Mainonta

Lahtelainen markkinointiviestinnän suunnittelutoimisto, Sektori Oy, on nimittänyt toimitusjohtajaksi KTM Simo Perälän.

Työmaan digitaalinen yritysesittely palkittiin USA:ssa

pe 21.11.2014 - Toimitus - Markkinointi & Mainonta

Mainostoimisto Työmaan suunnittelema JOT Automationin digitaalinen yritysesittely palkittiin yhdellä kultaisella ja kahdella hopeisella Davey Awardilla lokakuussa Yhdysvalloissa. Kultainen palkinto myönnettiin Websites-sarjan Visual Appeal -kategoriasta, hopeiset Branding- ja Corporate Communication -kategorioista.

Selainkäyttöön perustuvaa mainontaa kampanjoidaan

pe 21.11.2014 - Toimitus - Markkinointi & Mainonta

Laaja joukko suomalaisia media-alan toimijoita on käynnistänyt kampanjan, joka valistaa kuluttajia selainkäyttöön perustuvasta verkkomainonnasta. Evästeen avulla tunnistetaan, millä sivustolla lukija käy ja hänelle näytetään jatkossa tähän sopivia mainoksia. Esimerkiksi matkailusivustoilla vieraileva saa näytölleen matkailualan mainoksia.

Median osuus vähenee markkinointikakusta

ma 17.11.2014 - Toimitus - Markkinointi & Mainonta

Suomessa investoitiin markkinointiviestinnän ostettuun kanavaan ja suunnitteluun 3,1 miljardia euroa vuonna 2013. Laskua edellisvuoteen oli 4,4 prosenttia. Markkinointiviestintää tehdään ostettujen kanavien ja mediamainonnan lisäksi entistä enemmän omissa kanavissa.

A-lehdet kasvattaa verkkomainosmyyntiään

ke 12.11.2014 - Toimitus - Markkinointi & Mainonta

A-lehdet Oy ja City Digital Oy ovat perustaneet digitaalista mainontaa myyvän yhteisyrityksen, Improve Median. Yhtiö nousee yhdeksi Suomen kattavimmista mainosverkoista yhdistämällä aiemmin Klikki-mainosverkkona tunnetun kokonaisuuden, A-lehtien verkkopalvelut sekä City Digitalin verkkopalvelut.

Sara Öhrvall ja Marjaana Toiminen perustavat digikonsulttien verkoston

ma 10.11.2014 - Toimitus - Markkinointi & Mainonta

Sara Öhrvall ja Marjaana Toiminen perustavat kansainvälisen asiantuntijaverkoston. Öhrvall on Bonnier-konsernin entinen tutkimus- ja kehitysjohtaja, Toiminen sen Suomen lehtiyksikön entinen toimitusjohtaja. The MindMill Network -verkostoon kuuluu perustajien lisäksi viisi digitaalisten alojen asiantuntijaa San Fransiscosta, New Yorkista ja Singaporesta.

Fazerin gigolomainos saa jatkaa

pe 07.11.2014 - Toimitus - Markkinointi & Mainonta

Mainonnan eettinen neuvosto on antanut vapauttavan lausunnon Fazerin Pantteri-makeisten televisiomainoksesta. Mainoksessa ulkomaalaistaustainen mies flirttailee suomalaisnaiselle pantterikuvioisissa uimahousuissa. Neuvoston mukaan mainos on tunnelmaltaan hyväntuulinen, eikä kohdista huumoria maahanmuuttajiin.

Printtimainonnalla karmeaa takapakkia

ti 04.11.2014 - Toimitus - Markkinointi & Mainonta

Printtimainonta syöksyy edelleen lujaa niin Suomessa kuin muuallakin länsimaissa. Verkkomainonta sen sijaan jatkaa nopeaa kasvuaan, todetaan TNS Ad Intelligence - katsauksessa.

Mainonnan Monitaho -tunnustus Milttonin Mathias Järnströmille

pe 31.10.2014 - Toimitus - Markkinointi & Mainonta

Vuoden 2014 Mainonnan Monitaho -tunnustuksen saa Miltton Groupin perustaja ja toimitusjohtaja Mathias Järnström. Mainonnan Monitaho on jaettu vuodesta 1967 lähtien henkilölle, joka on toiminut esimerkillisesti ja menestyksekkäästi markkinointiviestinnän alalla ja edistänyt markkinointiviestinnän keinoja.

Koodiviidakosta Suomen suurin markkinointi- ja viestintäalan pilvipalveluyhtiö

to 30.10.2014 - Toimitus - Markkinointi & Mainonta

Kymmenvuotias oululainen markkinointi- ja viestintäalan pilvipalveluyhtiö Koodiviidakko Oy on noussut Suomen suurimmaksi yritykseksi alallaan, kun Koodiviidakko Oy ja mediaseurantayritys News Engine Oy sekä tiedotuspalvelua tarjoava JSP Media Oy sulautuvat yhteen 1. marraskuuta 2014. Fuusion myötä Koodiviidakon Marketing Cloud –palvelun rinnalle lanseerataan viestintäalan kattavin pilvipalvelu PR Cloud.

ID BBN:n markkinointiautomaatio Rautaruukille ja F-Securelle palkittiin

pe 17.10.2014 - Toimitus - Markkinointi & Mainonta

ID BBN:n Rautaruukille toteuttama projekti voitti "Best IT-Marketing Collaboration" palkinnon ja kolme muuta projektia ylsivät sarjoissaan finaaliin Markies Awards -kilpailussa Lontoossa. F-Securen Younited-kampanja pääsi kansainvälisten kampanjoiden sarjassa finalisteihin

Edellinen sivu 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 32 Seuraava sivu

Nostot

Uutiset

Asiantuntija-artikkelit

Vieraskynä

Pääkirjoitukset

Tilaa ilmainen uutiskirje

Tilaa Mediaviikon ilmainen viikottainen uutiskirje sähköpostiisi. Uutiskirje on koottu lähetys Mediaviikon sillä viikolla julkaistuista uutisista ja se lähetetään aina perjantaisin.