McDavid polvituet kompressio

Toimittajakysely lehdistötiedotteiden käytöstä

maanantaina 15.05.2017 - Toimitus

Etusivu » Markkinointi ja Mainonta

Markkinoinnin ja viestinnän pilvipalveluyhtiö Koodiviidakko kasvoi 43 prosenttia

ma 29.02.2016 - Toimitus - Markkinointi & Mainonta

Digitaaliseen viestintään ja markkinointiin pilvipalveluita myyvä ja kehittävä Koodiviidakko Oy kasvatti liikevaihtoaan viime vuonna 43 prosenttia. Yhtiö on laajentanut tuotevalikoimansa kattamaan koko markkinointiviestinnän ketjun ja käynnistänyt onnistuneesti pilvipalveluidensa myynnin ulkomailla. Koodiviidakko tarjoaa tuotteet asiakkailleen BPaaS (Business Process as a Service) -palveluna.

Nuorten kieli on chat

pe 05.02.2016 - Toimitus - Markkinointi & Mainonta

Helsingin Sanomien Nytin teettämä tutkimus perehtyy 15−35-vuotiaiden tapaan käyttää digitaalista mediaa. Tutkimus kertoo muun muassa, että alle 20-vuotiaat ovat chatissa melkein koko ajan.

Volvon maine autojen paras

pe 05.02.2016 - Toimitus - Markkinointi & Mainonta

Suomalaisten arvostama Mercedes-Benz on joutunut luovuttamaan ykköspaikkansa Volvolle automerkkien mainetta mittaavassa tutkimuksessa.

Facebookin mainosten klikkaukset kasvoivat reippaasti

pe 05.02.2016 - Toimitus - Markkinointi & Mainonta

Adoben uudessa Digital Index -tutkimuksessa selvitettiin panostuksia verkkomainontaan vuoden 2015 viimeisellä neljänneksellä ja muutoksia vuoden takaisesta. Tutkimuksessa havaittiin muun muassa Facebook-mainosten klikkaussuhteen (CTR, click-through-rate) kasvaneen vuoden takaisesta 36 prosenttia.

Nimitysuutinen: Michael Ovitz OMD:n digitaalisten palveluiden johtajaksi

pe 05.02.2016 - Toimitus - Markkinointi & Mainonta

Michael Ovitz ottaa helmikuussa vastuulleen markkinointiviestintätoimisto OMD Finlandin digitaalisten palveluiden kehittämisen.

Sähköisiin medioihin jo yli puolet mainosrahoista

ti 26.01.2016 - Toimitus - Markkinointi & Mainonta

”Mainospanostukset sähköisiin medioihin ovat jo yli puolet koko mediamainonnan määrästä. Digitaalisessa ympäristössä mainostajilla on printtiä enemmän mahdollisuuksia mainonnan mittaamiseen ja ostokäyttäytymisen seuraamiseen. Digitaalinen mainonta tulee kasvamaan edelleen, koska lukijat siirtyvät entistä enemmän verkkoon”, sanoo Mainonnan Neuvottelukunnan puheenjohtaja Tarja Holmgren

Coca-Cola siirtyy yhteen brändiin

ti 19.01.2016 - Toimitus - Markkinointi & Mainonta

Coca-Colan kansainvälinen markkinointijohtaja Marcos de Quinto esitteli Pariisissa pidetyssä kansainvälisessä julkistustilaisuudessa Coca-Cola-brändin uuden brändistrategian, joka sulauttaa useat erilaiset Coca-Cola-brändit yhteen.

Maksetun median käyttö vähenee

pe 15.01.2016 - Toimitus - Markkinointi & Mainonta

Mainostajat ennakoivat hyödyntävänsä lisääntyvästi muuta kuin maksettua mediaa. Erityisesti omien kanavien ja sosiaalisen median käyttö kasvaa, todetaan Mainostajien Liiton mainosbarometrissä.

Nimitysuutinen: Utu Linna Deloittelta Omnicom Media Group Finlandiin

pe 18.12.2015 - Toimitus - Markkinointi & Mainonta

KTM Utu Linna on nimitetty henkilöstön kehittämispäälliköksi Omnicom Media Group Finlandissa.

Nimitysuutinen: Viisi nimitystä Koodiviidakossa

pe 20.11.2015 - Toimitus - Markkinointi & Mainonta

Koodiviidakko Oy on Suomen johtava digitaalisen viestinnän ja markkinoinnin ohjelmistopalveluita tuottava yritys, joka on tehnyt viisi uutta nimitystä.

Adaptive liittyy OS/G markkinointiviestintäkonserniin

pe 13.11.2015 - Toimitus - Markkinointi & Mainonta

Digimarkkinointiyritys Adaptive siirtyy osaksi OS/G-konsernia. Uuden aluevaltauksen tarkoituksena on täydentää perinteisempää markkinointi- ja mainososaamista digitaalisilla työkaluilla.

Instagram nostaa yrityskuvaa

pe 13.11.2015 - Toimitus - Markkinointi & Mainonta

Instagram-markkinointi on yksi voimakkaimmin kasvavista digitaalisen mainonnan muodoista. Vuoden 2015 tammikuussa Instagramia käytti yli 300 miljoonaa käyttäjää, kasvua oli puolessa vuodessa 100 miljoonaa. Helsinkiläisen ravintola Nokan Instagram-tiliä kehitettiin Haaga-Helian toiminnallisessa opinnäytetyössä reilun neljän kuukauden ajan, kesän 2015 aikana. Tuloksena tykkääjämäärä moninkertaistui.

Nimitysuutinen: Matti Cornér Talentumilta OMD Finlandiin

ma 02.11.2015 - Toimitus - Markkinointi & Mainonta

OMD Finland on nimittänyt Matti Cornérin mediatoimiston operatiivisen johtajan tehtävään.

Lemminkäisen digikonsepti menestyi kilpailussa

pe 30.10.2015 - Toimitus - Markkinointi & Mainonta

Eddie & Ozzie Awards -kilpailun finaaliin ylsivät Lemminkäisen, Suomen Teollisuussijoituksen ja Visit Swedenin sisältöpalvelut. Lemminkäisen sisäisen viestinnän konsepti Lemmy valittiin kilpailun Eddie-osuudessa sarjan paras ”Digitaalinen sisältökonsepti” voittajaksi.

Venäjän karkottama journalisti Luke Harding Helsinkiin

pe 16.10.2015 - Toimitus - Markkinointi & Mainonta

Guardianin mestarijournalisti Luke Harding joutui perheineen salaisen tiedustelupalvelun ahdistamaksi työskennellessään Moskovan kirjeenvaihtajana. Hän on ensimmäinen Venäjältä karkotettu länsimainen toimittaja kylmän sodan jälkeen.

Sherpa teki Roviolle filmisarjan

pe 16.10.2015 - Toimitus - Markkinointi & Mainonta

Mainostoimisto Sherpan ja Rovion yhteistyön tuloksena on tänä vuonna syntynyt jo useita kansainvälisiä filmejä. Suurin tuotanto tehtiin kolmiosaiseen filmisarjaan, jonka pääosassa esiintyy Shakira.

Nimitysuutinen: Samuli Salokangas siirtyy N2:sta Blink Helsinkiin

su 11.10.2015 - Toimitus - Markkinointi & Mainonta

Samuli Salokangas aloitti suunnittelutoimisto Blink Helsingissä lokakuun alussa tittelillä Senior Concept Designer. Salokangas siirtyi Blink Helsinkiin N2:sta, jossa hän vastasi mm. Postin lanseerauksesta ja Kotipizzan asiakkuudesta.

Nimitysuutinen: Antti Vassinen Omnicomiin johtajaksi

ti 06.10.2015 - Toimitus - Markkinointi & Mainonta

Mitattavuuden ja vaikuttamisen ammattilainen Antti Vassinen on aloittanut Omnicom Media Groupin palveluksessa syyskuun lopussa. Vassisesta tuli johtaja Suomen suurimman mediatoimistoketjun Data science -yksikköön.

Forsman & Bodenfors Finnmatkojen mainostoimistoksi

ma 05.10.2015 - Toimitus - Markkinointi & Mainonta

TUI Nordic, johon Finnmatkat kuuluu, on valinnut mainostoimistokseen Forsman & Bodenforsin.

Markkinointiviestinnän viikko onnistui Wanhassa Satamassa

pe 25.09.2015 - Toimitus - Markkinointi & Mainonta

Markkinointiviestinnän viikko oli jälleen onnistunut tapahtuma Helsingin Wanhassa Satamassa kuluneella viikolla. Tapahtuma on löytänyt paikkansa alan johtavana verkostoitumistilaisuutena ja kaupallisena foorumina Suomessa.

Edellinen sivu 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 32 Seuraava sivu

Nostot

Uutiset

Asiantuntija-artikkelit

Vieraskynä

Pääkirjoitukset

Tilaa ilmainen uutiskirje

Tilaa Mediaviikon ilmainen viikottainen uutiskirje sähköpostiisi. Uutiskirje on koottu lähetys Mediaviikon sillä viikolla julkaistuista uutisista ja se lähetetään aina perjantaisin.