McDavid polvituet kompressio

Toimittajakysely lehdistötiedotteiden käytöstä

maanantaina 15.05.2017 - Toimitus

Etusivu » Markkinointi ja Mainonta

Selvitys: Audin mainos puree parhaimmin

ke 19.09.2007 - Toimitus - Markkinointi & Mainonta

Suomalaiset muistavat parhaiten teleoperaattoreiden mainonnan, mutta parhaina pidetään Audin mainoksia, joissa koira esittää pääosaa. Myös elintarvikevalmistajien Valion, Fazerin ja Saarioisen mainontaa arvostetaan. Huonoimmin muistetaan vähittäiskauppojen mainonta, ilmenee mediatoimisto MediaComin tekemästä selvityksestä.

EFFIE keräsi 63 osallistujaa

ti 18.09.2007 - Toimitus - Markkinointi & Mainonta

Mainonnan tehokkuutta käsittelevään EFFIE-kisaan on ilmoitettu 63 kampanjaa. Markkinointiviestinnän Toimistojen Liitto MTL:n ja Suomen Markkinointiliitto MARK:n järjestämä EFFIE Finland –kilpailu keräsi ennätysmäärän markkinointikampanjoita määräaikaan mennessä. Kaikkiaan 63 kampanjaa yhteensä 90 sarjaosallistumisena on kilpailun historian ennätys.

Selvitys: Markkinointiviestintä siirtyy vauhdilla nettiin

ke 12.09.2007 - Toimitus - Markkinointi & Mainonta

Pienet ja keskikokoiset yritykset siirtävät markkinointiviestintäänsä kiihtyvällä vauhdilla internetiin ohittaen pian sanomalehdet suosiossa. Helsingin Sanomat kertoo tänään, että digitaalinen viestintä on yritysten pääasiallinen kehittämiskohde lähitulevaisuudessa.

Mainonta kasvanut Suomessa tänä vuonna

pe 07.09.2007 - Toimitus - Markkinointi & Mainonta

TNS Media Intelligencen seurannassa olevissa medioissa tammi-heinäkuussa mainonta kasvoi 6,5 % edellisen vuoden vastaavaan ajanjaksoon verrattuna. Eniten kasvoi euromääräisesti elokuvamainonta ja toiseksi vilkkaimmin verkkomainonta.

Sloggin peppukilpailu ärsyttää ruotsalaisia

to 23.08.2007 - Toimitus - Markkinointi & Mainonta

Alusvaatteita myyvän Sloggin kampanja nettisivuillaan ”Äänestä maailman kaunein peppu” on herättänyt kritiikkiä Ruotsissa. Siellä kampanjaa on syytetty pornoksi. Suomessa kilpailu ei toistaiseksi ole nostattanut tunteita.

Nimitysuutinen: Timo Suokko Publicis Helsingin toimitusjohtajaksi

ma 20.08.2007 - Toimitus - Markkinointi & Mainonta

Timo Suokko on nimetty mainostoimisto Publicis Helsingin uudeksi toimitusjohtajaksi. Tehtävässään 1. syyskuuta aloittava Suokko seuraa Publicis Helsinkiä neljä vuotta luotsannutta J-P Rautamaata, joka keväällä ilmoitti päätöksestään siirtyä sivuun toimitusjohtajan tehtävistä.

Nimitysuutinen: Petri Rautavaara OSG Eventiin

ti 07.08.2007 - Toimitus - Markkinointi & Mainonta

Petri Rautavaara on nimitetty projektijohtajaksi OSG Eventiin.

AdProfit-kilpailu käynnistyi

ti 07.08.2007 - Toimitus - Markkinointi & Mainonta

AdProfit-kilpailu mittaa markkinointiviestinnän tuloksellisuutta. Kilpailutyöt on jätettävä 1.10. mennessä.

Nokian mainosjakelu menossa taas Greylle

ma 09.07.2007 - Toimitus - Markkinointi & Mainonta

Nokia on valitsemassa Greyn edelleen globaaliksi mainostoimistoverkostoksi. Grey on kuitenkin menettämässä luovan suunnittelun, kertoo ruotsalainen Dagens Media.

Yritys sponsoroi hyvän maineen saavuttamiseksi

to 05.07.2007 - Toimitus - Markkinointi & Mainonta

Mainostajien liiton Sponsorointibarometrin 2007-mukaan yritykset pitävät kiinnostavimpina sponsorointikohteina nuorisoliikuntaa, taidetapahtumia ja -laitoksia sekä koulutusta ja kasvatusta. Lähes kaksikolmasosaa yrityksistä käyttää sponsorointia. Suurin osa sponsoroi hyvän maineen saavuttamiseksi.

Microsoft sponsoroi edelleen yksinoikeudella Cannesin digikisaa

to 05.07.2007 - Toimitus - Markkinointi & Mainonta

Microsoft Digital Advertising Solutions jatkaa Cannesin Cyber Lions -palkintojen sponsoroimista yksinoikeudella ainakin seuraavat kolme vuotta. Microsoft ei julkista sopimuksen hintaa.

Vieraskynä: Internetin kautta tapahtuvaa markkinointia lisättävä

ma 29.01.2007 - Pekka Vennamo - Markkinointi & Mainonta

Tutkimustulosten mukaan yritysten asiakkaista 94 prosenttia hakee tuote- ja palveluinformaationsa internetistä. Asettakaamme tavoitteeksi, että samoin 94 prosenttia suomalaisista pk-yrityksistä tarjoaa asiakkailleen modernia verkkokauppapalvelua, jota tuetaan internetin avulla tapahtuvalla markkinoinnilla, kirjoittaa Pekka Vennamo.

Vieraskynä: Teknologia tulee mainontaan

ma 13.06.2005 - Toimitus - Markkinointi & Mainonta

Publicis Dialog Worldwiden toimitusjohtaja Colin Hearn sanoo, että teknologia tulee yhä enemmän mukaan markkinointiin. Nykyisin on jo malleja siitä, kuinka kokonaisvaltaista mainonta voi olla, enää eivät riitä televisio, radio eikä lehti. Mainostoimisto Publicis Helsinki järjesti Fun&Knowledge-seminaarin Helsingissä.

Vieraskynä: Mainosala ei näe metsää puilta

ma 29.11.2004 - Petri Nieminen - Markkinointi & Mainonta

Viime aikoina on mainosalalla käyty keskustelua luovuuden puutteesta. Vastaavaa keskustelua on käyty aiemminkin. Parantamisen varaa löytyy varmasti tältäkin osa-alueelta, mutta harmillisinta näin sivustaseuraajan kannalta keskustelussa on se, että todelliset ongelmat ovat aivan muualla.

Edellinen sivu 1 ... 24 25 26 27 28 29 30 31 32

Nostot

Uutiset

Asiantuntija-artikkelit

Vieraskynä

Pääkirjoitukset

Tilaa ilmainen uutiskirje

Tilaa Mediaviikon ilmainen viikottainen uutiskirje sähköpostiisi. Uutiskirje on koottu lähetys Mediaviikon sillä viikolla julkaistuista uutisista ja se lähetetään aina perjantaisin.