McDavid polvituet kompressio

Mediaviikko.fi uudistuu ja etsii kumppaneita

sunnuntaina 02.04.2017 - Toimitus

Etusivu » Markkinointi ja Mainonta

Nimitysuutinen: TBWA\Helsinki palkkasi neljä suunnittelijaa

to 18.08.2016 - Toimitus - Markkinointi & Mainonta

TBWAHelsinki on vahvistunut kesän aikana neljällä uudella suunnittelijalla.

Otavamedia tarjoaa reaaliaikaista mainontaa

ke 06.07.2016 - Toimitus - Markkinointi & Mainonta

Otavamedia kertoo aloittavansa ensimmäisenä Suomessa reaaliaikaisen mainostustavan verkossa. Mainoskampanja voi reagoida esimerkiksi tietyn tapahtuman kulkuun, säätilaan tai sosiaalisessa mediassa tapahtuvaan pöhinään.

Mainostoimisto Smoy Oy:n omistus keskittyy

ke 29.06.2016 - Toimitus - Markkinointi & Mainonta

Mainostoimisto Smoy Oy on ostanut 27.6. kirjatulla kaupalla 32 % osakkeistaan kahdelta osakkaaltaan, jotka eivät ole työskennelleet toimiston palveluksessa. Smoyn omistus keskittyy nyt sen toimivalle johdolle. Toimitusjohtaja Maria Blomberg omistaa edelleen enemmistön eli 52 % Smoyn osakkeista ja projektijohtaja Kimmo Levonen 16 %.

Verisure valitsi OMD Finlandin

to 23.06.2016 - Toimitus - Markkinointi & Mainonta

Verisure on valinnut OMD Finlandin kehittämään datalla johdettua markkinointiaan.

Nimitysuutinen: Markku Airola Mainion myyntijohtajaksi

pe 13.05.2016 - Toimitus - Markkinointi & Mainonta

Markku Airola on aloittanut Markkinointiviestinnän suunnittelutoimisto Mainion myyntijohtajana, tehtävänään vastata Mainion uusasiakashankinnasta sekä myynnin kehittämisestä.

Digimainonta kasvoi sanomalehtien ohi

ti 10.05.2016 - Toimitus - Markkinointi & Mainonta

Digitaalisen mainonnan osuus Suomen mainospanostuksista kasvoi reiluun 28 prosenttiin vuoden ensimmäisellä neljänneksellä jättäen ensimmäistä kertaa taakseen kaikkien muiden medioiden yksittäiset mainospanostukset. Digimainonta tavoitti mainospanostuksissa mitattuna TV:n jo vuonna 2014, ja nyt vuonna 2016 myös sanomalehdet.

Mainostajilla useita toimistokumppaneita

ti 26.04.2016 - Toimitus - Markkinointi & Mainonta

Mainostajien Liiton kyselyn mukaan yrityksillä on entistä enemmän useita pitkäaikaisia yhteistyökumppaneita markkinoinnissaan. Monet yritykset ostavat palveluja 6-9 toimistolta.

HOK-Elannon #joulurauhaa-mainosfilmi palkittiin

to 21.04.2016 - Toimitus - Markkinointi & Mainonta

Yhteiskunnallinen vaikuttaminen ja yhteisöllisyys nousivat tärkeään rooliin Grafian Vuoden Huiput -kilpailun palkituissa töissä: pääpalkinnon eli Grand Prix’in sai HOK-Elannon #joulurauhaa-mainosfilmi. Elämäntyöpalkinto, Platinahuippu, myönnettiin Päivi Topinoja-Arangolle.

Maksulliset bloggaajat tienaavat mukavasti

pe 08.04.2016 - Toimitus - Markkinointi & Mainonta

Valtaosa suomalaisista bloggaajista ottaa maksuja yrityksiltä, kun he julkaisevat kirjoituksia tai kuvia blogissaan yrityksen markkinointitarkoituksia suosien. Suomessa bloggaajat ovat ahkerammin yhteistyössä erilaisten yritysten kanssa ja he hyötyvät blogitoiminnasta taloudellisesti enemmän kuin heidän ulkomaalaiset kollegansa, ilmenee tuoreesta selvityksestä.

Tommi Rytkönen jatkaa Mainostajien puheenjohtajana

to 31.03.2016 - Toimitus - Markkinointi & Mainonta

Mainostajien Liiton hallituksen puheenjohtajana jatkaa Nooa Säästöpankin toimitusjohtaja Tommi Rytkönen.

Facebook tuo ei-klikkipohjaisen mainosmittauksen

ma 21.03.2016 - Toimitus - Markkinointi & Mainonta

Facebook uudistaa mainosten tehon mittaamista. FB haluaa irtaantua klikkipohjaisesta mittaamisesta, koska sen tutkimusten mukaan 90 prosenttia mainoksen nähneistä ja edelleen tuotteen ostaneista ei olekaan klikannut mainosta.

Kreab avaa Kuubassa toimiston

to 17.03.2016 - Toimitus - Markkinointi & Mainonta

Kreab Ecuador avaa toimipisteen Kuubassa. Ruotsalaistaustainen Kreab on yksi ensimmäisistä kansainvälisistä viestintätoimistoista, joka avaa toimipisteen Kuuban Havannaan.

Sini Kervinen IAB:n puheenjohtajaksi

ke 16.03.2016 - Toimitus - Markkinointi & Mainonta

Digitaalisen mainonnan ja markkinoinnin alaa edistävä IAB Finland valitsi Sini Kervisen hallituksen puheenjohtajaksi yhdistyksen vuosikokouksessa 15.3.2016.

Ellun Kanat vuoden viestintätoimisto

pe 11.03.2016 - Toimitus - Markkinointi & Mainonta

Ellun Kanat palkittiin vuoden viestintätoimistoksi MTL Communications Awards 2015 -kilpailussa. Vuoden parhaana viestintätyönä palkittiin hasan communicationsin tekemä Finland emojis -kampanja. Lisäksi kilpailussa palkittiin viestintätöitä kahdeksassa eri kategoriassa.

Nimitysuutinen: Ilkka Ihamäki Lataamon asiakkuusjohtajaksi

to 03.03.2016 - Toimitus - Markkinointi & Mainonta

KTM Ilkka Ihamäki (30) on nimitetty markkinointitoimisto Lataamo Group Oy:n asiakkuusjohtajaksi.

Markkinoinnin ja viestinnän pilvipalveluyhtiö Koodiviidakko kasvoi 43 prosenttia

ma 29.02.2016 - Toimitus - Markkinointi & Mainonta

Digitaaliseen viestintään ja markkinointiin pilvipalveluita myyvä ja kehittävä Koodiviidakko Oy kasvatti liikevaihtoaan viime vuonna 43 prosenttia. Yhtiö on laajentanut tuotevalikoimansa kattamaan koko markkinointiviestinnän ketjun ja käynnistänyt onnistuneesti pilvipalveluidensa myynnin ulkomailla. Koodiviidakko tarjoaa tuotteet asiakkailleen BPaaS (Business Process as a Service) -palveluna.

Nuorten kieli on chat

pe 05.02.2016 - Toimitus - Markkinointi & Mainonta

Helsingin Sanomien Nytin teettämä tutkimus perehtyy 15−35-vuotiaiden tapaan käyttää digitaalista mediaa. Tutkimus kertoo muun muassa, että alle 20-vuotiaat ovat chatissa melkein koko ajan.

Volvon maine autojen paras

pe 05.02.2016 - Toimitus - Markkinointi & Mainonta

Suomalaisten arvostama Mercedes-Benz on joutunut luovuttamaan ykköspaikkansa Volvolle automerkkien mainetta mittaavassa tutkimuksessa.

Facebookin mainosten klikkaukset kasvoivat reippaasti

pe 05.02.2016 - Toimitus - Markkinointi & Mainonta

Adoben uudessa Digital Index -tutkimuksessa selvitettiin panostuksia verkkomainontaan vuoden 2015 viimeisellä neljänneksellä ja muutoksia vuoden takaisesta. Tutkimuksessa havaittiin muun muassa Facebook-mainosten klikkaussuhteen (CTR, click-through-rate) kasvaneen vuoden takaisesta 36 prosenttia.

Nimitysuutinen: Michael Ovitz OMD:n digitaalisten palveluiden johtajaksi

pe 05.02.2016 - Toimitus - Markkinointi & Mainonta

Michael Ovitz ottaa helmikuussa vastuulleen markkinointiviestintätoimisto OMD Finlandin digitaalisten palveluiden kehittämisen.

Edellinen sivu 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 32 Seuraava sivu

Nostot

Uutiset

Asiantuntija-artikkelit

Vieraskynä

Pääkirjoitukset

Tilaa ilmainen uutiskirje

Tilaa Mediaviikon ilmainen viikottainen uutiskirje sähköpostiisi. Uutiskirje on koottu lähetys Mediaviikon sillä viikolla julkaistuista uutisista ja se lähetetään aina perjantaisin.