McDavid polvituet kompressio

Etusivu » Markkinointi ja Mainonta

Selkeä juoni tekee videomainoksesta hyvän

pe 02.06.2017 - Toimitus - Markkinointi & Mainonta

Kantar Millward Brown lanseeraa digitaalisen videomainonnan testauksen Pohjoismaissa. 40 testatusta mainoksesta Pohjoismaiden parhaan digitaalisen videon palkinnon voitti vakuutusyhtiö Tryg. Suomessa parhaan mainoksen titteli menee Samsungille mainoksella Samsung-puhelimien laatuprosesseista, ja Ruotsin parhaan mainonnan voittaja on Arla Foods Bregott-mainoksellaan.

Kolmannes kuluttajista kiinnostunut verkkomainoksista

ma 15.05.2017 - Toimitus - Markkinointi & Mainonta

Kaksi kolmasosaa (66 prosenttia) eurooppalaisista kuluttajista pitää verkossa kohtaamiaan mainoksia epäolennaisina, ja 34 prosenttia pitää niitä kiinnostavina. Tiedot käyvät ilmi Adoben tuoreesta State of Digital Advertising -raportista, joka toteutettiin haastattelemalla yli 4 000 kuluttajaa ja 300 yhtiötä digitaalisesta mainonnasta.

VTT valitsi Valveen markkinointitoimistoksi

ma 15.05.2017 - Toimitus - Markkinointi & Mainonta

Teknologian Tutkimuskeskus VTT Oy on valinnut Valve Group Oy:n strategiseksi markkinoinnin ja viestinnän kumppanikseen.

Nostemedia myymään Allerin mainosratkaisuia

ke 10.05.2017 - Toimitus - Markkinointi & Mainonta

Aller Media Oy ja Nostemedia Oy ovat solmineet kumppanuussopimuksen, jonka myötä Nostemedia alkaa myydä Allerin dataohjattuja digitaalisia ratkaisuja.

Ami Hasanista Art Directors Club of Europen presidentti

pe 28.04.2017 - Toimitus - Markkinointi & Mainonta

Barcelonassa päämajaansa pitävä eurooppalainen luovan suunnittelun kattojärjestö on valinnut Ami Hasanin seuraamaan Amir Kasseinia, DDB Worldwiden johtajaa, Art Directors Club of Europen (ADC*E) presidenttinä.

Mightifier-applikaatio sai Vuoden Huiput -kisan pääpalkinnon

pe 28.04.2017 - Toimitus - Markkinointi & Mainonta

Yhteiskunnallisuus ja yhteisöllisyys olivat jälleen pinnalla Vuoden Huiput -kilpailun palkituissa töissä: pääpalkinnon eli Grand Prix’n sai koulukiusaamisen vastainen Mightifier-applikaatio. Henkilöpalkinnoista tärkein, Platinahuippu, myönnettiin Finlaysonin Jukka Kurttilalle.

OMD Finland kehittää Verso Foodia

ke 12.04.2017 - Toimitus - Markkinointi & Mainonta

Härkäpaputuotteistaan tunnettu Verso Food Oy on valinnut OMD Finlandin strategiseksi kumppaniksi markkinointinsa suunnitteluun ja kansainvälistymisen mahdollistamiseen.

Nimitysuutinen: hasan & partners nimitti lisää osaajia

ti 11.04.2017 - Toimitus - Markkinointi & Mainonta

Rekrytoinnit jatkuvat hasan & partnersilla. Taloon on rekrytoitu uusia tekijöitä vuoden alusta vastaamaan tämän hetken sisällölliseen ja digitaaliseen kysyntään, nyt vuorossa on luovuus. Kolmen vahvan osaajan joukko täydentää hasan & partnersin luovien tekijöiden tiimiä.

Adobe investoi markkinointipilveen Microsoftin kanssa

ti 28.03.2017 - Toimitus - Markkinointi & Mainonta

Adobe päivittää pilvialustojaan uudella monikanavaisella Advertising Cloud -mainonta-alustalla, joka on osa Adoben Experience Cloud -palvelua. Experience Cloud on asiakaskokemuksen hallintaan suunniteltu järjestelmä. Samalla julkaistaan myös uusi Analytics Cloud. Adobe on toteuttanut uusia ratkaisuja yhteistyössä Microsoftin kanssa.

Sisällön uudet jakelukanavat haasteellisia yrityksille

ti 28.03.2017 - Toimitus - Markkinointi & Mainonta

Laadukas sisältö on brändiin sitoutumisen tärkein yksittäinen tekijä. Monilta yrityksiltä puuttuu kuitenkin edelleen kattava sisältö- ja kanavastrategia. Myös sisältöosaajista on pulaa. Nämä tiedot käyvät ilmi Accenture Interactiven tuoreesta You Are Your Content -tutkimusraportista

Nimitysuutinen: Nimityksiä Nitrossa

ti 28.03.2017 - Toimitus - Markkinointi & Mainonta

Markkinointitoimisto Nitro on tehnyt seuraavia nimityksiä.

Nimitysuutinen: Kolme nimitystä hasan & partnersissa

pe 17.03.2017 - Toimitus - Markkinointi & Mainonta

Hasan & partners on tehnyt kolme nimitystä.Alkuvuodesta tehtävissään aloittaneet Client Services Director Anna Holtari, Account manager Jaana Karjalainen ja Community manager Vivian Nieminen täydentävät hasan & partnersin tarjoamaa modernin markkinointiympäristön keskiössä.

Vuoden Huiput 2016 -kilpailun shortlistalla 147 työtä

to 16.03.2017 - Toimitus - Markkinointi & Mainonta

Parasta suomalaista markkinointiviestintää ja muotoilua etsivän Vuoden Huiput 2016 -kilpailun shortlistalla on kaikkiaan 147 työtä.

Alma Media valitsi vuoden toimistot

pe 10.02.2017 - Toimitus - Markkinointi & Mainonta

Markkinointiviestintäalan Vuoden toimisto -tutkimuksen voittajat julkistettiin perjantaina 10.2.2017 järjestetyssä palkintogaalassa, kertoo Alma Media lehdistötiedotteessaan. Tilaisuudessa palkittiin tutkimuksen seitsemässä kategoriassa asiakkaiden arviointien perusteella parhaat toimistot.

TBWA otti kultaa ja pronssia Effiessä

ti 31.01.2017 - Toimitus - Markkinointi & Mainonta

Markkinoinnin tuloksellisuutta mittaavan Effie Awards Finland -kilpailun tulokset julkistettiin ja palkinnot jaettiin Sanomatalon mediatorilla viime viikon torstaina. Kisa oli TBWAHelsingin kannalta menestyksekäs: Nesteen Pre-order the Future -kampanja voitti kultaa ja Nissan Nordic Europelle toteutettu Nissan Controller puolestaan pronssia.

Arvopaperi maksulliseksi

to 26.01.2017 - Toimitus - Markkinointi & Mainonta

Alma Talentin kustantaman sijoittamisen erikoismedia Arvopaperi.fi:n sivuston artikkeleista osa muuttuu maksullisiksi ja on vain tilaajien luettavissa.

Alma Media julkisti toimistojen shortlistan

ti 17.01.2017 - Toimitus - Markkinointi & Mainonta

Alma Media tekee oman koko markkinointiviestintäalan kattavan ranking-listan toimistoille. Kumppanina on mm. Mainostajien Liitto. Vuoden toimisto –tutkimus on ruotsalaisen Regin Årets Byrå -konseptiin perustuva tutkimus. Vuoden toimisto -tutkimuksen shorlista on valittu.

Ekamarket tulee takaisin uusin voimin verkossa

ti 17.01.2017 - Toimitus - Markkinointi & Mainonta

Suomeen on perustettu ensimmäinen riippumaton kotimainen päivittäistavaroiden verkkokauppa Ekamarket.com, joka toimittaa tuotteita koko Suomen alueelle. Kauppa tarjoaa laadukkaita EU-alueen tuotteita kilpailukykyiseen hintaan nopealla toimitusajalla.

Mainoseuro tuo kuusi euroa kansantalouteen

ma 16.01.2017 - Toimitus - Markkinointi & Mainonta

Tuoreen raportin mukaan jokainen Suomessa mainontaan käytetty euro kasvattaa maamme bruttokansantuotetta yli kuudella eurolla. Mainonta edistää lisäksi innovatiivisuutta, tukee työllisyyttä ja auttaa rahoittamaan tärkeitä palveluja. Koko EU:n tasolla yhden mainoseuron vaikutus talouteen on seitsenkertainen.

Barometri: Yritysten oma media kasvaa eniten

ke 11.01.2017 - Toimitus - Markkinointi & Mainonta

Mainostajien Liitto selvitti jäsenyritystensä markkinointiviestinnän suunnitelmia vuodelle 2017. Barometrissä todetaan, että yritysten omien verkkopalvelujen osuus kasvaa eniten muun kuin maksetun mediatilan käytössä.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 32 Seuraava sivu

Nostot

Uutiset

Asiantuntija-artikkelit

Vieraskynä

Pääkirjoitukset

Tilaa ilmainen uutiskirje

Tilaa Mediaviikon ilmainen viikottainen uutiskirje sähköpostiisi. Uutiskirje on koottu lähetys Mediaviikon sillä viikolla julkaistuista uutisista ja se lähetetään aina perjantaisin.