McDavid polvituet kompressio

Etusivu » Internet

Koodiviidakko Suomen finalisteissa European Business Awardseissa

ke 30.05.2012 - Toimitus - Internet

Yritysviestinnän ohjelmistopalvelujen suunnitteluun ja tuottamiseen erikoistunut Koodiviidakko Oy on valittu kansallisten finalistien joukkoon European Business Awards 2012/13 -kilpailussa. Koodiviidakko on ehdolla Customer Focus -kategoriassa.

Yle Areena uudistui

ma 21.05.2012 - Toimitus - Internet

Suurimmat Areenaan tehdyt muutokset liittyvät ohjelmien helpompaan löytämiseen, radion ja tv:n erotteluun, kokonaisuuksien selvempään hahmottamiseen sekä toimintavarmuuden parantamiseen.

Suomi24 sallii keskustelun myös yrityksille

to 10.05.2012 - Toimitus - Internet

Maksuton yritysprofiili päästää yritykset sinne, missä yli miljoona suomalaista vaihtaa mielipiteitään ja kokemuksiaan viikoittain muun muassa yrityksistä, palveluista ja tuotteista.

Verkkomainonta kasvoi Suomessakin reippaasti

ke 02.05.2012 - Toimitus - Markkinointi & Mainonta

Verkkomainonta on tasaisesti kasvattanut markkinaosuuttaan mediamainonnan 309 miljoonan euron kokonaiskakusta päätyen 58,2 miljoonaan euroon ja 18,8 %:n osuuteen vuoden ensimmäisellä neljänneksellä. TNS Gallupin raportoiman mediamainonnan kokonaiskasvun jäädessä 1,4 %:iin verkkomainonnan kasvu kipusi 21,2 %:iin verrattuna samaan ajanjaksoon vuonna 2011.

Suomi netin TV-palveluissa jälkijunassa

ma 23.04.2012 - Toimitus - Media

Suomi siirtyi ensimmäisten maiden joukossa täysin digitaalisiin TV-lähetyksiin. Teknologiayhtiö Telesten mukaan Suomi uhkaa kuitenkin jäädä jälkeen television seuraavasta sukupolvesta. Suomessa on selvästi vähemmän ns. internet-TV-palveluja kuin muualla Euroopassa.

RTB-palvelu kohdentaa verkkomainonnan

to 05.04.2012 - Toimitus - Markkinointi & Mainonta

Klikki, yksi Pohjoismaiden digitaalisen markkinoinnin yrityksiä, tuo display-mainontaan ensimmäisenä Suomessa todennäköisyysprofiileihin perustavan mainonnan, jolla kohdennetaan mainonnan osuminen.

Google julkisti kohutut medialasit

ke 04.04.2012 - Toimitus - Media

Google on julkistanut kuvia ja videon kohutuista medialaseistaan, joka mullistavat viestintää. Googlen videossa käyttäjä kulkee New Yorkin kaduilla lasit päässään ja kommunikoi verkon kautta interaktiivisesti sekä informaatiopalveluiden että ihmisten kanssa.

Suomalaisten pilkkivideo vetää miljoonayleisön

to 29.03.2012 - Toimitus - Internet

Youtubessa ja Vimeossa julkaistu video teki oululaisesta sukellusporukasta tunnettuja pilkkijöitä. Miesten Fishing under ice on kerännyt jo 5 miljoonaa silmäparia ihmettelemään jään alla ylösalaisin kuvattua pilkkivideota.

Suomalaisfirmat jäljessä netin kaupallistamisessa

ti 27.03.2012 - Toimitus - Internet

Verkkoteollisuus ry. on toteuttanut Aalto-yliopiston kanssa laajimman tähän astisen tutkimuksen ja selvityksen internetin käytön tasosta Suomessa. 
- Yksi tutkimuksen tärkeimmistä havainnoista oli se, että suomalaiset yritykset eivät ole ymmärtäneet verkon suomia mahdollisuuksia liiketoiminnan kehittämiselle. Yrityssektorilla on merkittävä työsarka edessä ennen kuin saavutamme Euroopan kärkimaat, sanoo Verkkoteollisuus ry:n hallituksen puheenjohtaja Mikko Marsio.

Onko Yleisradion Facebook-yhtiön markkinointi lainmukaista?

la 24.03.2012 - Toimitus - Media

Suomen Kuvalehden lukijapalstalla 23.3.2012 kiinnitetään huomiota Yleisradion tapaan markkinoida amerikkalaista Facebook-yhtiötä. YLE toistaa Facebookin tuotenimeä ja suosittaa käyttämään maailman yhtä rikkainta yhtiötä. Miksi YLE saa rikkoa lakia?

Asiantuntija-artikkeli: Sepä oli hauska brändi! – Pelimarkkinoinnilla lisää ikää ja elinvoimaa markkinoinnille

pe 23.03.2012 - Jukka Hilvonen - Markkinointi & Mainonta

Nykypäivän nousevia markkinoinnin trendejä on digitaalinen markkinointi. Digitaalisen markkinoinnin keinoja ovat esimerkiksi www-sivut, blogit, hakusanamarkkinointi ja sähköpostimarkkinointi. Muutos perinteisestä printti- ja sanomalehtimarkkinoinnista kohti digitaalista markkinointia on jatkunut koko 2000-luvun, johtuen pääosin sähköisten medioiden yleistymisestä ja suosiosta tavallisten käyttäjien keskuudessa. Missä yleisö, siellä mainostajatkin. Näin kirjoittaa toimitusjohtaja Jukka Hilvonen Goodkind Oy:stä.

Nimitysuutinen: Hertta Granroth verkkomedia Lilyyn Dynamosta

ti 20.03.2012 - Paavo Vasala - Internet

Hertta Granroth siirtyy A-lehdet Oy:n palvelukseen 16. toukokuuta vahvistamaan markkinoinnin ja kaupallisten yhteistyömallien osa-alueita. Granrothin ensisijaisena vastuualueena tulee olemaan verkkomedia Lily. Viimeksi Granroth on toiminut Mainostoimisto Dynamossa Strategic Plannerina.

Marimekon logot pääsivät Googleen

ti 20.03.2012 - Toimitus - Markkinointi & Mainonta

Tänään, 20. maaliskuuta 2012, maapallon pohjoisella pallonpuoliskolla kevätpäiväntasaus merkitsee kevään saapumista, kun taas eteläisellä pallonpuoliskolla päiväntasaus toivottaa syksyn tervetulleeksi. Google juhlistaa vuodenaikojen vaihtumista tänään ympäri maailmaa Marimekon suunnittelemilla, ensimmäisten kevät- ja syyspäivien inspiroimilla doodle-logomuunnoksilla

Verkkomainonnan osuus nousi jo 16 prosenttiin

to 15.03.2012 - Toimitus - Media

Verkkomainonnan osuus kasvoi vuonna 2011 lähes 16 %:iin. Verkkomainonta edustaa kolmanneksi suurinta mediaryhmää sanomalehtimainonnan (41,6 %) ja tv-mainonnan (20,3 %) rinnalla.

Toimittajat pitävät Facebookia ja Wikipediaa epäluotettavina tietolähteinä

to 15.03.2012 - Toimitus - Media

Tuoreen selvityksen mukaan sosiaalisesta mediasta on tullut osa suomalaisten toimittajien työtä. Suomen Journalistiliiton jäsenistölle tehdyn kyselytutkimuksen mukaan suomalaistoimittajista lähes kaksi kolmasosaa (62 prosenttia) käyttää sosiaalista mediaa päivittäin työnsä tukena. Facebookia ja Wikipediaa toimittajat pitävät kuitenkin lähes pääsääntöisesti epäluotettavana tietolähteenä.

Seminaari 14.3.2012: Sosiaalinen media viestinnän keinona

pe 09.03.2012 - Toimitus - Media

Suomen ensimmäinen sosiaalisen median indeksitutkimus paljastaa menestyjät ja aloittelijat. Kohteena on 500 suurinta yritystä Suomessa. Tule mukaan laadukkaaseen aamupäiväseminaariin, jossa SoMe-tutkijat esittelevät tutkimuksen tuloksia ja analysoivat yhtiöiden toimintaa sosiaalisessa mediassa. Lisäksi seminaarissa kerrotaan SoMe-strategiasta sekä kuinka SoMe muutetaan rahaksi. Tutkimuksen ovat tehneet Mediaviikon toimeksiannosta FM Outi Nivakoski ja FM Anna Nyberg. Seminaari pidetään 14.3.2012 Finlandia-talossa.

Pääkirjoitus: Sosiaalinen media on yritykselle positiivinen haaste

pe 09.03.2012 - Paavo Vasala - Internet

Sosiaalinen media on yritykselle iso haaste, hyvässä ja pahassa. Miten hallita somessa vellovaa keskustelua? Miten someen kannattaisi osallistua, jotta ei kävisi kuten McDonald'sille. Hienosti suunnitellusta Twitter-kampanjasta tuli alussa katastrofi, vai tuliko lopulta sittenkään?

Etuovi.comin supistuminen johtaa jopa 35:n irtisanomiseen

ke 07.03.2012 - Toimitus - Internet

Alma Media -konserniin kuuluva asuntokaupan verkkopalvelu Etuovi.com uudistaa tulevien kuukausien aikana liiketoimintastrategiansa. Suunniteltujen toimien vuoksi Alma Mediapartners Oy käynnistää henkilöstönsä kanssa yhteistoimintaneuvottelut. Yhtiön alustavan näkemyksen mukaan sen henkilökunnan määrä saattaa neuvottelujen tuloksena vähentyä enimmillään 35 henkilötyövuodella.

Etuovi.com iskee Jokakoti.fi-palveluun ilmaistarjonnalla

ti 06.03.2012 - Toimitus - Internet

Alma Media -konserniin kuuluva asuntokaupan verkkopalvelu Etuovi.com lanseeraa veloituksettoman Listaus-palvelun kiinteistönvälittäjille ja elinkaarihinnoittelun yksityisille asunnon myyjille nykyisten ilmoitteluvaihtoehtojen rinnalle.

Sosiaalinen media on Venäjän opposition tiedotuskanava

to 16.02.2012 - Toimitus - Media

Sosiaalisella medialla oli merkittävä asema Moskovassa joulukuussa 2011 järjestetyissä opposition mielenosoituksissa. Sitä käytettiin sekä työkaluna protestien järjestämisessä että vaihtoehtoisena julkisen keskustelun foorumina. Venäjän poliittinen ilmapiiri muuttui lyhyessä ajassa ja maan vallanpitäjien legitimiteetti kyseenalaistettiin. Näin toteaa tohtori Markku Lonkila Helsingin yliopistosta laatimassaan raportissa Venäjän sosiaalisesta mediasta.

Edellinen sivu 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 16 Seuraava sivu

Nostot

Uutiset

Asiantuntija-artikkelit

Vieraskynä

Pääkirjoitukset

Arvostelut

Nimitysuutiset

Tilaa ilmainen uutiskirje

Tilaa Mediaviikon ilmainen viikottainen uutiskirje sähköpostiisi. Uutiskirje on koottu lähetys Mediaviikon sillä viikolla julkaistuista uutisista ja se lähetetään aina perjantaisin.